Go Active Show 2018

Go Active Show to największe targi sportowe i fitness w Polsce, 4 w Europie. Ponad 300 wystawców z Polski i zagranicy na 60 000 m2 powierzchni targowej promowało aktywny i zdrowy tryb życia, a jego filarami są: fitness, kulturystyka, bieganie, sporty extreme oraz sztuki walki. Targi zostały skierowane do wszystkich: zarówno uprawiających sport – amatorsko, profesjonalnie, jak i tych, którzy dopiero poszukują najlepszej dla siebie aktywności sportowej. Go Active Show łączy klasyczne targi, czyli szeroki przegląd rynku produktów i usług sportowych z prawdziwym sportowym show.

« z 7 »

Podczas Go Active Show nie zabrakło również edukacji. W programie targów zorganizowano wiele warsztatów, wykładów i seminariów, przygotowanych przez profesjonalistów. Wiele z nich dotyczyło motywacji, ważnej nie tylko przy uprawianiu sportu, ale także w codziennym życiu. Podczas drugiej edycji Go Active Show zaplanowano także wydarzenia edukacyjne skierowane do branży. Targom towarzyszyły kongresy: trenerów personalnych oraz branży fitness.

Tylko na targach Go Active Show w jednym miejscu i czasie spotykają się gwiazdy różnych sportów. W trakcie można było podziwiać wszystkich w akcji: podczas treningów, pokazów i zawodów. Targi Go Active Show to dla odwiedzających doskonała okazja do spróbowania nowych aktywności sportowych, zapoznania z ofertą klubów i szkół sportowych, zakupu sprzętu sportowego, akcesoriów oraz żywności i suplementów.

Dla wszystkich prowadzących biznes w branży sportowej Go Active Show to doskonała okazja do zapoznania się z ofertą rynku – na targach reprezentowanych jest ponad 700 brandów, zobaczenia premier sprzętowych i produktowych. To także miejsce wymiany kontaktów i budowy relacji biznesowych. Służą temu konferencje i spotkania branżowe oraz sesje B2B z udziałem międzynarodowych delegacji. Wystawcy mogą wziąć udział w programie Hosted Buyers skierowanym do właścicieli i kadry managerskiej siłowni, klubów fitness, hoteli i SPA, sklepów branżowych, a także inwestorów poszukujących innowacyjnych produktów i usług sportowych. Dzięki temu wiele firm wraca z targów z obiecującymi relacjami biznesowymi, a nawet podpisanymi kontraktami.

Podczas Targów Polski Komitet Olimpijski reprezentował Wiceprezes PKOl Mieczysław Nowicki oraz członek Zarządu Towarzystwa Olimpijczyków Polskich, członek Zarządu PKOl jednocześnie Prezes Polskiego Związku Zapaśniczego Andrzej Supron.